Uncategorized

Onze grootste zorg..

Oh Allaah, laat deze wereld niet onze grootste zorg zijn, aameen!!

Wanneer de moeilijkheden ons treffen en we vervult raken door verdriet, vergeet dan alsjeblieft niet dat het niets voorstelt.
Ja, sorry.. maar ik zeg dat je je aanstelt!

image

Denk namelijk aan jouw broeders en zusters waarvan het bezit zonder pardon is afgenomen. Hun vader en hun moeder zijn hun ontnomen. Broertjes, zusjes, opa’s en oma’s. Elk stukje dat hun dierbaar was, is hun afgenomen. En ondanks alles roepen zij volmondig: Hasbuna Allaah!  Allaah is ons voldoende!

Alsjeblieft!  Voordat je wilt klagen, tel dan eerst jouw zegeningen.
Want, als ik kijk naar mijn dappere broeders en zusters, hebben de dieven hun bezit en eer afgenomen, maar zie ik dappere soldaten die zeer zeker niet beroofd zijn van hun geloof!

Gedenk hen, maak du’a voor hen. Moge Allaah mij het Paradijs schenken en hun mij voor laten gaan, Allaahumma aameen!!

Plaats een reactie